2013. július 30., kedd

14. Előkészületek.

Sziasztok meghoztam az új részt , remélem tetszeni fog , és írtok komit! :)



Épp mentem be Zayn kórtermébe , mikor láttam , hogy az orvosa bent van nála Zayn nem mozdult a szemei csukva voltak azt hittem , hogy alszik , de aztán kikapcsolták a gépeket. Teljesen megrémültem. Nem lehet! Nem hagyhatott itt! ZAYN NEM HAGYHATSZ ITT!!-kiabáltam a könnyeim pedig csak potyogtak mikor valaki bejött és próbált kivinni a kórteremből.
-Amanda gyere ki innen!-húzott volna ki Liam de én próbáltam ellenkezni.
-ENGEDJ EL! NEM HAGYHATSZ ITT ZAYN!-kiabáltam még mindig , Liamnak elege lett felkapott majd kivitt a szobából.
-NE ZAYN! NE HAGYJ ITT!-kiabáltam majd hirtelen felugrottam az ágyamról Liam pedig egyből felébredt.
-Amanda mi a baj?-kérdezte idegesen Liam.
-Zayn!! Mi van vele?-kérdeztem idegesen és a könnyeim csak hullottak.
-Nem tudom Amanda.-nézett rám Liam.
-Szörnyű volt amit álmodtam!-öleltem meg.
-Csak egy álom volt.-próbált megnyugtatni.
-Mi történt?-jött be Harry hozzánk ijedten.
-Csak rosszat álmodott Amanda.
-Kérlek menjünk be Zaynez!-kértem őket.
-Rendben. Elviszlek.-nézett rám Liam.
-Én is jövök!-mondta Harry majd lementünk és már indultunk volna ki az ajtón de hirtelen a fejem szörnyen fájni kezdett a hasam pedig szúrt.
-Amanda mi a baj?-kérdezte aggódva Liam.
-Nem tudom. Szúr a hasam a fejem pedig szörnyen fáj!
-Szerintem el kéne vinni orvoshoz.-mondta Harry.
-Nem kell!
-De igen gyere!-mondta Liam majd addig mondták míg bele nem egyeztem és elmentünk az orvoshoz.
                                                                 ***
Ültünk és csak vártuk hogy behívjanak és végre elmehessünk Zaynhez. Igazából nem tudom mitől érzem mostanában rosszul magam. De mostanában nagyon rossz. A hasam minden nap fáj , és a fejem nagyon szokott szúrni , és a napokban hánytam is. Lassan sorra kerültem , az orvos pedig kikérdezte , hogy mik a tüneteim. Elmondtam neki majd , egy kivizsgálást csinált.
-Amanda jó hírem van!-mosolygott felém az orvos.
-Igen?-kérdeztem meglepetten.
-Gyermeket vár!-mondta az orvos én pedig ott helyben lefagytam. Úristen!
-Tényleg?-kérdeztem mosolyogva és egy könnycsepp gördült le az arcomon.
-Igen! Gratulálok! De 2 hét múlva vissza kell jönnie megnézni hogy minden rendben van e!
-Rendben és köszönöm!-mondtam , az orvos pedig odaadta a papírokat én pedig kimentem és Liam meg Harry már ott állt előttem.
-Mit mondott az orvos?-kérdezte Liam idegesen , én pedig leültem a székre.
-Amanda valami baj van?-kérdezte Harry , majd odajöttek hozzám én pedig nagy levegőt vettem.
-Terhes vagyok.-jelentettem ki.
-Micsoda? Tényleg?! Ez remek!-ölelt meg Liam utána pedig Harry is.
-De mit fog szólni Zayn?! Mert 100% hogy tőle van. Szerintetek elmondjam neki?
-Én a helyedbe elmondanám neki.-mondta Liam és Harry is egyet értett vele.
-Rendben.-vettem erőt magamon. -Akkor menjünk el Zaynhez.-a fiúk bólintottak majd elindultunk hozzá. Innen szerencsére nem volt messze a kórház ezért hamar oda értünk. Szóltunk az orvosának , hogy bemegyünk majd Liamék kint maradtak én pedig bementem hozzá.
-Szia Zayn!-köszöntem neki ő pedig megfogta a kezem.
-Szia Amanda!-köszönt mosolyogva majd megpuszilta a kezem.
-Zayn el kell mondanom neked valamit.-néztem a szemébe.
-Valami baj van?
-Nem. De. Ma mikor elindultunk otthonról a hasam szörnyen szúr , a fejem fájt de már napok óta meg hasonló dolgok. És Liam meg Harry elvitt orvoshoz az orvos csinált egy kivizsgálást és kiderült hogy..-itt megálltam majd vettem egy nagy levegőt. -Terhes vagyok Zayn.-jelentettem ki Zaynnek pedig könnyesek lettek a szemei.
-Tőlem van?-nézett rám.
-Igen! Szerinted kitől lenne?!
-És hány hetes vagy?
-Kettő.
-Akkor mikor hazamentem a turnéról akkor lehetett nem?-kérdezte.
-Igen. Én is arra a napra gondoltam.-mondtam Zayn pedig végigsimított a hasamon.
-Sajnálom , hogy nem lehetek ott mikor megszületik , vagy mikor felneveled!-nézett rám könnyes szemekkel , én pedig megöleltem.

-Büszke lesz majd rád , hidd el.-Zayn nem szólt semmit , csak adott egy puszit és szorosan ölelt.
-Szeretlek!-simított végig a hátamon.
-Én is téged! Nagyon!

Zayn szemszöge.*

Amandával még sokat beszélgettünk majd a fiúk is bejöttek később. Most pedig itt fekszek egyedül és azon gondolkodom Amanda , hogy fogja felnevelni a babánkat nélkülem. Tudom , hogy ott lesznek a fiú , meg a családja de akkor is , a gyereknek kell egy apa is. Amanda majd találni fog valakit aki helyettem apja lesz a kicsinek. Remélem. Míg gondolkodtam az orvosom jött be hozzám.
-Van egy jó hírem!-jött be nagy vigyorral az arcán , de most nem tudott semmi sem érdekelni. Nem tudom mi lehetne jó hír.
-Mi történt?-kérdeztem unottan.
-A műtétről megkaptuk a labormintát , és a daganat kezd eltűnni!-mikor az orvos kimondta nem hittem a fülemnek! Az is lehet hogy félrehallok?!
-Tényleg?!-csillantak fel a szemeim.
-Igen! De ma még kell egy kivizsgálást csinálnunk hogy minden rendben legyen.-mondta az orvos én pedig csak mosolyogtam.
-Rendben és mikor fogják megcsinálni?
-Úgy gondoltam , hogy most kéne és akkor már lehet , hogy nem sokára haza mehet!
-Oké , benne vagyok!
Egy órával később.
A műtét után felébredtem , és a fejem szörnyen fájt , de próbáltam nem foglalkozni vele. Miközben ébredeztem bejött az orvosom.
-Megjöttek az eredmények!-jelentette ki az orvos én pedig már nagyon izgultam. -Az eredmények alapján a daganat eltávolodott!-mikor kimondta az orvos nagyon boldog voltam és a könnyeim is potyogni kezdtek. Istenem ezt nem hiszem el! Annyira boldog vagyok , ha kikerülök innen az első dolgom az lesz hogy feleségül vegyem Amandát és boldogan éljünk egész életünkbe.

Az orvos még felvett néhány adatot majd elment nekem pedig első dolgom volt hogy felhívjam Niallt.
-Igen?-szólt bele a telefonba.
-Szia Niall!-köszöntem neki.
-Zayn te vagy az?-kérdezte meglepetten.
-Igen Niall én vagyok , léci gyere be hozzám most.
-Rohanok!-mondta és már rakta is le a telefont. Negyed óra múlva megérkezett Niall és szó szerint berohant az ajtón.
-Szia Zayn!-fújta ki a levegőt. -Miért hívtál valami baj van?-kérdezte idegesen.

-Kösz hogy eljöttél Niall! Nem. Nincs semmi baj! Épp ellenkezőleg!
-Mi történt?
-Az orvosok nemrég csináltak egy utolsó műtétet és a daganatom eltűnt!-mondtam boldogan Niallnek pedig néhány könnycsepp folyt le az arcán majd elmosolyodott.
-Zayn ez nagyszerű!-ölelt meg mosolyogva.
-Igen de szeretnék tőled kérni valamit.-kezdtem bele.
-Hallgatlak!
-Nagy az esélye , hogy holnap haza mehetek! És szeretném ha a fiúknak meg anyáéknak elmondanád a tervet. Meg persze Amanda szüleinek. Szóval ugye holnap lesz Amanda 22-ik szülinapja és meg akarom kérni a kezét. A fiúkkal kéne tortát meg ilyesmit csinálnotok benne lennél?
-Persze Zayn! De Amandát , hogyan vegyük rá hogy elmenjen valahová míg mi ott szervezünk mindent?
-Hát nem tudom talán Eleanor elvihetné valahová.
-Rendben , akkor elmegyek szólok nekik és akkor holnap várunk Zayn!-köszönt el Niall majd még egyszer megölelt , majd már el is ment.


Niall szemszöge.*
Gyorsan visszamentem a srácokhoz , akik kint üldögéltek és beszélgettek.
-Srácok van egy jó hírem!-kezdtem bele.
-Micsoda?-kérdezte Louis.
-Zayn hívott hogy menjek be hozzá. Elmentem majd mondta , hogy a daganata eltűnt! Vagyis holnap kiengedik a kórházból!
-Komolyan?-terült el nagyon mosoly Harry , és a többiek arcán.
-Igen! És mivel holnap lesz Amanda szülinapja meg akarja kérni a kezét , és minket kért meg , hogy készítsünk elő mindent. Benne lennétek?-kérdeztem.
-Persze!-mondták egyszerre.
-El sem hiszem Zayn felépült!-mondta boldogan Louis.
-De Amandának nem szabad elmondanunk.-mondza Harry.
-Mit nem szabad elmondanotok?-jött ki Amanda mi pedig megijedtünk.
-Őőő izé..azt hogy diétázni fogok.-vágtam rá hamar amin egy kicsit meglepődtem..
-Hogy vagy amúgy?-próbálta elterelni a szót Liam.
-Ezt inkább hagyjuk.-mondta majd visszament a házba.
-Oké srácok , én elmegyek Zayn szüleihez elmondom nekik , Liam te menj a szüleidhez , Louis te mond Eleanornak , hogy holnap vigye el valahová Amandát , Harry te menj el Bellehez , hogy segítsen nekünk holnap sütögetni én pedig addig itt maradok Amandával.-utasítottam őket , és már mentek is.




Nos ez lenne az új rész , és ahogy látjátok a dolgok jobbra fordultak , de ez így is marad?:) Nemsokára megtudjátok addig is komizzatok , és iratkozzatok fel! Nemsokára új rész! :D








3 megjegyzés:

  1. igen siess kiváncsi vagyok már rá :)

    VálaszTörlés
  2. wíííííííííííííííííííííííí de cuki Zayn hogy meg a akarja kérni Amanda kezét *-* nagyon nagyon jó rész lett :D siess a kövivel

    VálaszTörlés