2013. augusztus 5., hétfő

15. Örökre együtt!




Zayn szemszöge.*
Ma végre eljött a nap. Haza megyek! Annyira örülök , hogy nem történt semmi és folytathatom az életem. A bandában maradok , és elveszem Amandát és boldogan fogunk élni a gyerekünkkel. Már végeztem a pakolással és kimentem Liam pedig már megjött.  Kijelentkeztem a kórházból majd kimentünk és pár rajongó ott volt. Nem tudom hogyan kerültek ide , de ahogy megláttak egyből sikítani kezdtek és kiabálni nekem. Bevallom hiányoztak már , úgy döntöttem odamegyek hozzájuk , ennyit megérdemelnek. Elmondták , hogy mennyire örülnek hogy felépültem és hogy mennyire hiányoztam nekik. Nagyon jól esett , hogy ilyeneket mondtak , de most el kellett mennem amit megértettek , majd Liam és én bementünk egy ékszerészhez. Az eladó mutatott egy csomó eljegyzési gyűrűt , majd találtunk egyet ami Liamnak és neme is tetszett , és azt vettük meg , majd indultunk a fiúkhoz.
-Sziasztok!-léptünk be az ajtón.
-Zayn annyira örülünk hogy itt vagy!-jöttek oda hozzám a fiúk majd megöleltek.
-Én is örülök hogy itt lehetek!-öleltük meg egymást , majd láttam hogy fut le a lépcsőn Waliyha és szorosan a nyakamba ugrik.
-Zayn olyan jó hogy itt vagy!-nézett rám könnyez szemekkel. -Nagyon hiányoztál!
-Ti is nagyon hiányoztatok nekem!-öleltem meg , majd lejöttek még anyáék is , és Belle is.
-Már mindennel végeztünk , felhívom Eleanort hogy jöhetnek.-mondta Louis majd tárcsázta is Eleanor számát.
Fél óra múlva meg is érkeztek én felmentem elbújni a többiek pedig odalent maradtak.

Amanda szemszöge.*
Hazaértünk Eleanorral , majd bementünk a lakásba és a fiúk , Trisháék , anyáék , és Belle ott áltak.
-BOLDOG SZÜLINAPOT!-kiáltották boldogan én pedig egy kicsit elmosolyodtam.
-Hűha! El is felejtettem , hogy szülinapom van!-csodálkoztam. -Köszönöm!-öleltem meg mindenkit. Jó érzés volt , hogy így figyelnek rám , de mégsem volt szülinapi hangulatom Zayn miatt.
-Van egy ajándékunk amit közösen adunk neked!-mosolygott anya , Niall pedig felintette az emeletre. 
indítsátok el: http://youtu.be/r_8ydghbGSg
Láttam ahogy jön le valaki majd mikor leért , úgy éreztem , hogy a szívem kihagyott egy ütemet. Álmodok vagy tényleg itt van? Gyönyörű mosolyával rám nézett én pedig ott helyben ledermedtem. Lassan erőt vettem magamon , majd elindultam felé lassan és már csak pár lépés választott el minket.
-Zayn tényleg te vagy az?-kérdeztem remegő hangon , Ő pedig mosolyogva bólintott egyet nekem pedig a könnyeim már folytak , és szorosan átöleltem Zaynt! El sem hiszem hogy itt van!
-Istenem Zayn! Annyira hiányoztál!-néztem gyönyörű szemeibe ő pedig egy puszit nyomott az arcomra.
-Te is nagyon hiányoztál Amanda!-simított végig az arcomon , majd letérdelt elém. -Amanda. Én már az első naptól kezdve szerelmes vagyok beléd! Minden nap te adsz nekem erőt amit már annyiszor elmondtam , nálad csodálatosabb lány nem volt még az életemben! Te megtanítottál engem igazán szeretni! Amikor kórházban feküdtem te velem voltál , és nem adtad fel , tudtad , hogy fel fogok épülni és így is lett. Most már nem választhat el minket SEMMI! És most itt mindenki előtt: Amanda Payne , hozzám jössz feleségül?!-Zayn amit mondott és kérdezett nem tudtam felfogni. Azt akarja hogy a felesége legyek!
-Igen Zayn! Hozzád megyek!-mosolyogtam majd felállt megcsókolt , és átölelt majd felhúzta a gyűrűt az ujjamra ami gyönyörű volt.

-Nagyon szeretlek Zayn!-mondtam majd megcsókoltuk egymást a többiek pedig tapsoltak és boldogak voltak , ahogy mi is.



10 hónappal később.:
Zaynnel megszületett a közös gyermekünk , aki kislány lett és Lily lett a neve. Az esküvőnk is megvolt ami csodálatos volt és már egy család vagyunk. A banda jövőre folytatja a turnét majd tartanak 1 év szünetet de nem akarják abbahagyni amit csinálnak. Megtanultam , hogy ha valakit szeretünk nem hagyjuk el. Zayn és én sok mindenen mentünk keresztül , de szeretjük egymást és legyőztük az akadályokat és boldogok vagyunk együtt , senki és semmi nem választhat el minket. Zayn Malik az a fiú , aki már az első perctől elragadta a szívem!



Drága olvasóim! Elérkeztünk az utolsó fejezethez. Tudom , hogy nem a legjobb blog , és hogy kevés részes volt amit sajnálok de nemsokára suli és nem is nagyon tudnék a bloggal foglalkozni , plusz még ott van a másik blogom is. Köszönöm mindenkinek aki olvasta a blogom , nagyon sokat jelentett! <3

Találkozzunk a másik blogomon: http://youreperfectformezaynjade.blogspot.hu/

1 megjegyzés:

  1. fuhh te ez valami csodálatos befejezés lett IMÁDTAM ♥ nagyon nagyon tetszett ez egész blog :) de igen is nagyon jó lett :) és olvasom a másik blogodat is *-* úgyhogy tényleg nagyon jó blog volt :) szia

    VálaszTörlés