2013. július 27., szombat

12. Szeretlek!


Sziasztok , bocsánat , hogy csak most hozok új részt , de mint mondtam van egy másik blogom és eddig oda írtam új részeket , de most itt van az új rész , viszont a blognak hamarosan vége , és tudom nem a legjobb blog de azért lesz nemsokára vége mivel ott a másik blogom plusz , mindig mikor hozok új részt én mindent beleadok ti pedig nem vagytok képesek legalább egy kommentet írni ami nagyon elszomorít!:((




1 évvel később.:

Zaynnel már 1 éve együtt vagyunk , és mióta kibékültünk a kapcsolatunk egyre jobb lett és ha nem dolgozunk mindig együtt vagyunk , de most viszont el kell válnunk egymástól ugyanis Zayn és a srácok turnéra mennek. Most Zaynek segítek csomagolni lassan pedig már végeztünk is és kimentünk az udvagyrra.
-Nagyon hiányozni fogsz!-öleltem meg könnyes szemmel , Zayn pedig egy puszit nyomott az arcomra.
-Nagyon vigyázz magadra , oké?-nézett a szemembe.
-Oké , de te is!-Zayn nem szól semmit csak szorosan magához ölelt és megcsókolt. Istenem annyira hiányozni fog! 7 hónap! Az nagyon sok idő nem tudom hogy fogom kibírni nélküle , de azt mondta hogy amikor tud haza jön. A turnébusz megállt a házunk előtt majd Zayn szorosan átölelt majd egy puszit nyomott a számra amiből újra csók lett.
                                                    *****
2 hónappal később.:

Ma Zayn hazajön. Aludni sem tudtam az este annyira izgulok már hogy végre itt legyen és átölelhessem , érezhessem az illatát , és újra megcsókolhatom.. Két hónapja tart a turné de nekem éveknek tűnik , szörnyen hiányzik! A konyhában voltam és épp üdítőt akartam önteni magamnak , mikor éreztem hogy két erős kéz , a derekamat körbefonja , és a nyakamat kezdi el puszilgatni. Hirtelen megfordultam majd magam előtt láttam Zaynt és egyből a nyakába ugortam.
-Úristen Zayn! Annyira hiányoztál!-szorosan átöleltem a könnyeim pedig potyogni kezdtek.
-Te is nagyon hiányoztál Amanda!-mondta mosolyogva és egy puszit nyomott az arcomra.
-De azt hittem este jössz.
-Nem , szerencsére előbb el tudtunk indulni.-mosolygott. -Nagyon hiányoztál!-ölelt át szorosan én pedig elmosolyodtam majd megcsókoltuk egymást. Zayn hirtelen felkapott az ölébe és felvitt a szobánkba , bezárta az ajtót és újra egymás ajkainak estünk. Később lejeb haladt és a nyakamat kezdte el csókolgatni amire felnyögtem egyet. A pólómat lehúzta rólam majd a hasamat kezdte el csókolgatni végül a melltartómat is levette rólam és a melleimet kezdte el kényeztetni. Később én is lehúztam róla a pólóját és végigsimítottam a kezeim tökéletes felsőtestén.

                                                           ******
Zayn szemszöge.*

Amanda mellettem feküdt az egyik kezével pedig átkarolt és így aludt. Gyönyörű volt. Olyan jó végre vele lenni egy kis időt. Igazából azért jöttünk ma hamarabb haza a fiúkkal hogy Amandának elmondjak valamit. A menedzserünk egyik nap elküldött engem orvoshoz mivel a szemeim folyton bepirosodnak , és nagyon rondán köhögök és néha alig kapok levegőt. A fiúknak , és anyáéknak mondtam el , még csak meg persze a menedzsernek nem tudom Amandának hogy mondjam el. Mikor bementem a kórházba azt mondta az orvos rosszindulatú daganatom van , és be kell feküdnöm a kórházba. Nagyon félek hogy mi lesz velem és Amandával meg persze a bandával , és anyáékról inkább ne is beszéljünk.. Lassan Amanda felnyitotta a szemeit , majd gyönyörű szemeivel rám nézett és elmosolyodott én pedig egy puszit nyomtam az arcára.
-Hogy aludtál?-kérdeztem mosolyogva.
-Már rég aludtam ilyen jól!-mosolygott , én pedig visszamosolyogtam rá. Hallottam , hogy a telefonom csörög , ezért felálltam és felvettem.
-Igen?!-szóltam bele.
-Szia Zayn! Liam vagyok , csak azért hívlak ha nem zavarunk lemehetünk hozzátok a fiúkkal?
-Persze gyertek csak!
-Rendben akkor nemsokára megyünk szia!
-Oké szia!-mondtam majd leraktam a telefont.
-Ki volt az?-kérdezte Amanda majd odajött mellém.
-Liam. Azt mondta lejönnek a fiúkkal.
-De jó!-Amíg a fiúk nem érkeztek meg Amandával sütöttünk néhány muffint , majd mikor készen lettek a fiúk is megérkeztek.
-Sziasztok!-jött be az ajtón először Liam és szorosan átölelte Amandát.
-Már nagyon hiányoztál Liam!-mosolygott rá Amanda.
-Te is nekem!-ölelte meg újra , majd a többiek is bejöttek majd leültünk beszélgetni és Amanda feltett egy kérdést amire senki nem akart válaszolni.

Amanda szemszöge.*

Leültünk a fiúkkal és Elenorral a kanapékra majd elkezdtünk beszélgetni.
-És mikor kell folytatnotok a turnét?-kérdeztem mire mindenki lehajtotta a fejét és csöndben voltak. -Mi a baj?-kérdeztem néhány perc kínos csönd után , majd Louis vett egy nagy levegőt.
-Amanda nem folytatjuk a turnét.-nézett rám Louis könnyes szemekkel.
-Mi? De hát még csak két hónapja tart.-értetlenkedtem a fiúk pedig nem válaszoltak. -Mondjatok már valamit!-kértem mire Zayn megfogta a kezeim és rám nézett könnyes szemekkel. -Mi a baj?-kérdeztem , és kezdtem megijedni , majd Zayn nyelt egy nagyot és végre megszólalt.
-Nem tudjuk folytatni. Van egy kis baj.
-Mi az? Mond már!-kezdtek a szemeim nekem is könnyesek lenni és a fiúknak is , meg Eleanornak is.
-Pár napja..a menedzser mondta , hogy menjek el orvoshoz mert..-itt megállt és nem tudta folytatni.
-Zayn ne csináld ezt , mond már el könyörgöm!!!
-Elmentem mert a szemeim vörösek voltak , és nagyon csúnyán köhögök plusz néha alig kapok levegőt. Csinált az orvos egy kivizsgálást és kiderült hogy..-itt megint abba hagyta és megszorította erősen a kezeim , majd folytatta. -Amanda. Kiderült hogy rosszindulatú daganatom van.-mikor kimondta Zayn a könnyeim elkezdtek folyni , teljesen lefagytam és mindenem remegett. Nem tudtam megszólalni. Ilyen nincs! Előbb az autóbaleset és most meg ez!
-Ni szívassatok!-néztem a többiekre de rajtuk is lehetett látni hogy Zayn nem szívat. -Zayn mond hogy nem igaz! Kérlek!-néztem a szemeibe és láttam rajta hogy nagyon fáj neki..
-Bárcsak azt tudnom mondani!-mondta , majd szorosan átölelt.
-És most mi lesz?-néztem a többi fiúra.
-Zaynnek kórházba kell mennie , mi pedig nélküle nem folytatjuk a turnét.-mondta Harry könnyes szemekkel.
-És miért csak most tudok róla?-néztem újra Zaynre.
-Nem tudtam hogyan mondjam el! Anyáék teljesen kivannak , és félek hogy mi lesz veled!-nézett rám gyönyörű szemeivel.
-M-mi? Zayn e-ezt hogy érted?-alig tudtam megszólalni.
-Lehet , hogy én már a műtét után nem jövök vissza többé.-mikor Zayn kimondta ezeket a szavakat azt hittem hogy elájulok. Mi az hogy lehet nem jön vissza? Istenem!
-Nem! Ezt te sem gondolhatod komolyan!-törtem ki magamból majd felfutottam a szobába és sírtam.
-Amanda!-szólt egy ismerős hang. Liam volt az.
-Hagyj békén!
-Figyelj! Össze kell szedned magad!-mondta egy másik hang aki Louis volt.
-Mi?! ÖSSZESZEDNI MAGAM? MÉGIS HOGYAN? TUDOD TE HOGY MIT ÉLEK MOST ÁT?-kiabáltam Louissal.
-Tudom hogy nehéz , de most erősnek kell lenned hogy segíteni tudjunk Zaynnek!
-Igaza van Louisnak Amanda!-mondta Liam.
-Rendben.-töröltem le a könnyeim. -De mi van ha valami baj lesz?
-Itt vagyunk egymásnak nem lesz semmi baj!-ölelt meg Liam.
-Nagyölelés!!!!!-csatlakozott hozzánk Louis is ,  majd visszamentünk a többiekhez én pedig szorosan átöleltem Zaynt.





Drága olvasóim!
Itt van az új rész , és remélem kapok néhány kommentet! Először is elérkeztünk ahhoz a részhez ahol minden meg fog változni. Sajnálom , hogy ilyen rövid , de csak ennyire volt időm. Figyelmeztetlek titeket már nem lesz sok rész a blogomba, tudom nagyon rövid lesz ez a blog de mivel ez az első blogom megpróbálom befejezni és remélem elnyeri majd a tetszéseteket! Sietek a következő résszel!

1 megjegyzés:

  1. atya úr isten *o* nagyon nagyon de nagyon jó rész lett *-* istenem szegény Zayn remélem nem lesz semmi baja :/// már nagyon várom a kövi részt siess vele :D

    VálaszTörlés