2013. július 6., szombat

11. Táborozás...




Zayn szemszöge.*
Másnap reggel már 7 órakor fent voltam , alig tudtam aludni egész este folyton csak Amandára gondoltam. Gyorsan átöltöztem , elvégeztem a reggeli teendőimet , majd lementem enni valamit.
-Jó reggelt!-mondta Louis mikor jött le a lépcsőn.
-Neked is! Tudtál aludni?-kérdeztem.
-Nem nagyon. Izgultam Amanda miatt , hogy mikor engedik ki a kórházból.
-Ezzel én is így vagyok.-mondtam.
-Amúgy hol vannak a többiek? Mindjárt indulnunk kell.-kérdezte Louis. Igazából én sem tudtam , hogy hová kell mennünk.
-Miért hová megyünk?-kérdeztem.
-Hát fellépünk a reggeli showba és utána lesz egy interjú.-magyarázta Louis.
-Tényleg! Teljesen kiment a fejemből.
-Nekem is kiment volna ha nem nézem meg a telefonomat.-mondta Louis majd lejöttek a többiek is és el is mentünk. Dél körül vége lett az egésznek , majd hazamentünk , megebédeltünk és bementünk a kórházba. Most éppen Dave , és Keren volt benn.
Amanda szemszöge.*
-Hogy vagy Amanda?-kérdezte apa.
-Jól vagyok ne aggódjatok.-mondtam majd feléjük mosolyogtam.
-Ennek nagyon örülünk , az orvos azt mondta , hogy ma még csinálnak egy kivizsgálást és ha minden jó hazaengednek!
-De jó! De ha nem lenne nagy gond én visszaköltöznék hozzátok.. Az a ház úgyis Niallé és a fiúk meg visszamennek a saját házukba én meg hazamegyek.
-De mi lesz Zaynel?-kérdezte anya.
-Szakítottam vele. Neki gondolom nem kell egy ilyen lány mint én...
-Ugyan már Amanda nem beszélj ilyen hülyeségeket , tegnap egész nap miattad sírt. Hidd el ha kijössz innen mindent más szemmel fogsz látni.-mondta anya bár én nem hittem neki.
-Ja persze..
-Most mi kimegyünk itt van Liam is és gondolom be szeretne jönni hozzád.-mondta anya majd elköszöntünk egymástól és bejött Liam mag Danielle.
Zayn szemszöge.*
Mikor bementek Liamék mi Niall-el elmentünk inni egy kávét és közben beszélgettünk.
-Hogy vagy Zayn?-kérdezte Niall.
-Nem a legjobban. Szörnyen hiányzik Amanda és ebben az a legrosszabb , hogy szakított velem.-mondtam letörten majd beleittam a kávémba.
-Szerintem most nagyon megviselte a kórház , meg a baleset azért mond ilyen hülyeségeket.
-Nem tudom lehet.-mondtam majd visszaértünk a  többiekhez és már Liamék is kint voltak.
-Hogy van?-kérdezte Louis.
-Hát már jól van és lehet holnap hazaengedik!
-Ez nagyszerű!-mondta Louis boldogan.
-Igen , de nekem most el kell menni sziasztok!-köszönt el tőlünk Danielle majd el is ment. Még beszéltünk Amanda orvosával majd mi is hazamentünk. A nap unalmasan telt el , Amanda nélkül az élet unalmas volt.
~Másnap.
Ma engedik ki Amandát a kórházból , én sajnos nem tudtam ott lenni mikor kijön mivel anyáék elé mentem a repülőtérre. Kb. 15 perc után leszállt a repülő és megérkeztek. Anya egyből odajött hozzám és szorosan átölelt.
-Hogy vagy Zayn?-kérdezte anya miután megölelt könnyes szemmel , én nem szóltam semmit csak lehajtottam a fejem de anya egyből megértette.
-Szia Zayn!-jött oda hozzám Waliyha majd megölelt.
-Szia Waliyha , hogy vagy?-kérdeztem.
-Jól köszi.-közben leszállt apa , Safaa , és Doniyha is , nekik is köszöntem majd beültünk a kocsimba és hazafelé mentünk.
-Mikor jön ki a kórházból Amanda?-kérdezte apa.
-Ma kiengedik és visszaköltözik a szüleihez.-mondtam vezetés közben.
-Sajnálom Zayn.-mondta anya.
-Én pedig arra gondoltam , hogy ugye a közös házunk az Niallé és mi pedig visszamegyünk a saját házunkba , és segítenétek a cuccaimat visszavinni ma?-kérdeztem.
-Persze Zayn , de akkor most menjünk el és vigyük el a cuccaid nem?-kérdezte apa.
-Igen.-lassan odaértünk majd kiszálltunk a kocsiból és bementünk. A fiúk már visszaértek ami azt jelenti Amanda is kijött a kórházból végre.
-Sziasztok fiúk!-köszöntem.
-Sziasztok.-köszöntek vissza.
-Arra gondoltunk hogy én ma elviszem a cuccaim és visszaköltözök.
-Rendben segítsünk valamit?-kérdezte Niall.
-Hát előbb mindjárt felmegyek megnézem a cuccaim és addig ti tudnátok valamit szerezni amibe berakom őket.
-Persze.-mondta Niall majd keresett is valamit én pedig addig felemetem a szobámba. Az ajtó nyitva volt , és megláttam Amandát miközben pakol. Először csak néztem Őt majd én is bementem.
-Szia Amanda.-köszöntem neki mire rám nézett.
-Szia.-mondta majd folytatta a pakolást.. Lassan végzett majd már ment volna ki mikor megfogtam a kezét és visszahúztam.
-Nagyon hiányzol!-mondtam halkan majd megsimítottam az arcát mire ő rám nézett gyönyörű szemeivel.
-Zayn ezt már egyszer megbeszéltük.-mondta majd el akart menni de nem hagytam.
-Tudom hogy nem gondoltad komolyan!-mondtam majd elengedtem majd el is ment.

Amanda szemszöge.*
Mikor Zayn elengedte a kezem egyből lerohantam. Nem tudtam tovább ott maradni , még mindig szeretem de jobb ha elfelejtem. Mikor lementem ott voltak Zayn szülei is.
-Amanda szia!-jött oda Trisha majd megölelt.
-Jobban vagy már?-kérdezte Waliyha.
-Igen , már véglegesen kiengedtek szerencsére.
-Ennek nagyon örülünk!-mondta Yaser majd megölelt.
-Köszönöm , de most mennem kell még sok dolgom van.-mondtam majd elköszöntünk és hazamentem. Nagyon szeretem Zayn szüleit kedves emberek és megértőek. De most már nem nagyon fogom őket látni mivel Zaynel szakítottunk.
Egy hónappal később.*
Sok minden történt velünk mostanában. Én újra dolgozni kezdtem , Liam elköltözött a saját lakásába és a többiek is így már a ház egyedül Niallé. Harry és Belle már hivatalosan is együtt vannak aminek nagyon örülök. Én most értem haza a munkából és most a szobámban vagyok mikor hirtelen valaki kopok , én ajtót nyitottam. A bátyám volt az Liam.
-Szia Liam! Gyere be.-mondtam mosolyogva.
-Kösz Amanda!-mondta majd beljebb jött.
-Hogy vagy?-kérdezte.
-Jól köszi , és te?
-Én is megvagyok bár eléggé fáradt vagyok a koncertek miatt.-mondta.
-Azt elhiszem. Amúgy hogy vannak a többiek?
-Kb. úgy mint én.-mondta mosolyogva. De Zayn nagyon kivan.
-Mi? Miért?-kérdeztem meglepődve.
-Miattad Amanda.-mire kimondta Liam én teljesen lefagytam.
-D-de miért?
-Szeret téged még MINDIG! Nincs olyan nap hogy ne beszélne rólad!-kicsit meglépődtem , nem hittem volna 1 hónap telt el azóta , hogy Zaynel nem vagyunk együtt de még mindig hiányzom neki. Igazából nekem is nagyon hiányzik de így jobb lesz mindenkinek.
                                                                          ***
Liam még maradt egy kicsit majd elment. Én a nap többi részét napozással töltöttem a medencénél , majd hallottam hogy valaki odajött hozzám.
-Szia Amanda , nem zavarok?-kérdezte egy ismerős hang , majd felálltam és láttam , hogy Niall volt az.
-Szia Niall nem zavarsz.
-Remek! Csak azért jöttem , hogy megkérdezzelek a fiúkkal , Eleanorral , és Bellel megyünk táborozni és neked nem lenne kedved eljönni?
-De igen lenne , csak az a gond hogy dolgoznom is kell.-mondtam szomorúan.
-Ezért ne aggódj Liam beszélt a főnököddel és azt mondta , hogy elenged.
-Tényleg?!
-Igen , úgyhogy ha van kedved eljöhetnél.-mondta Niall mosolyogva.
-Rendben megyek!-mondtam.
-Remek , akkor gyere oda hozzám 2 órára , és onnan indulunk.
-Rendben és köszi hogy szóltál.
-Nincs mit akkor én most megyek majd találkozunk szia!-mondta Niall majd elment.
-Szia.-mikor elment Niall én egy hátitáskába elraktam ami kell a táborozáshoz. Fél kettő volt ezért átöltöztem és elraktam a cuccaim majd elköszöntem anyáéktól és elindultam Niallhez. Becsengettem , majd egyből ajtót nyitott.
-Szia Amanda gyere be!-köszöntött mosolyogva majd bementem az ajtón.
-Szia Niall , a többiek?-kérdeztem.

-Ők is nemsokára itt lesznek addig tedd csak le ide a kanapéra a cuccaid.-mutatott a kanapéra majd leraktam.
-És amúgy hoztok sátort? Mert én nem hoztam.
-Persze , én és Louis hozzuk majd.-mondta Niall.
-Ja oké.-Miközben Niallel beszélgettünk megérkeztek sorban a többiek is , majd beültünk Niall kocsijába és elindultunk a táborozóhelyre. Úgy fél óra múlva meg is érkeztünk , kiszálltunk a kocsiból és kipakoltunk mindent.
-Oké mi Louissal felépítsük a sátrakat ti pedig pakoljátok ki a többi cuccot a kocsiból.-mondta Niall mi pedig mentünk is. Miközben pakoltunk Eleanorral és Bellel azt néztük Niall hogyan bénázik a sátor összerakásával. Mikor Liam látta , hogy Niallnak nem sikerül egyedül összerakni ezért odament és segített neki. Mi már kipakoltunk és elrendezkedtünk majd Niallék is végeztek.
-Van egy kis baj.-mondta Louis.
-Micsoda?-kérdezte Eleanor.
-Csak négy sátrunk van ami azt jelenti hogy valakiknek együtt kell aludni mivel máshogy nem férünk el.-magyarázta Liam.
-De előbb azt kéne kideríteni hogy ki-kivel alszik. Én és El együtt , gondolom Harry és Belle együtt , és kimaradtok ti négyen.-mutatott ránk Louis.
-Mi Niallel alszunk egy sátorban.-vágta rá Liam így nekem időm sem volt válaszolni. Remek.
-Akkor ez azt jelenti hogy te és Zayn együtt alusztok.-mondta Niall nagy mosollyal az arcán.
-Én benne vagyok.-mondta Zayn vidáman , mire én szúrósan rá néztem. Liam és Niall direkt csinálta ezt velem tudom, de ezt még visszakapják.
-Oké srácok akkor ezt is megbeszéltük de szerintem ha tényleg szalonnát akarunk sütni el kéne valakinek menni fáért mielőtt besötétedik.-mondta Belle.
-Ez igaz. Én elmegyek.-mondtam mire Louis utánam szólt.
-Belle nem szabadna egyedül elengedni téged még kiskorú vagy.-mondta Louis viccesen.
-Drága Louis! Jól érzed magad?!-kérdeztem nevetve.
-Persze.-mondta ő is nevetve.
-Nem Louisnak igaza van.-mondta Liam. Na még csak ez kellett.
-Zayn szívesen elmenne veled!-mondta Harry. Nagyon vicces kedvükbe voltak , de ezen nem tudtam nevetni.
-Kösz srácok!-megköszöntem nekik amiért ilyen 'kedvesek' voltak majd elindultunk Zaynel fát gyűjteni.
-Hogy vagy Amanda?-kérdezte Zayn kedvesen miközben sétáltunk.

-Megvagyok. És te?-kérdeztem.
-Elvagyok.-mondta.
-Szerintem ezek itt jók lesznek.-megálltunk majd rámutatott Zayn az eldobott fákra.
-Szerintem is.-mondtam majd elkezdtük összeszedni őket. Miközben szedtem össze őket megbökött a fa vége amit Zayn észrevett.
-Mutasd.-mondta Zayn majd felemelte a kezem és megnézte a karcolást.
-Nem vészes.-mondtam lehajtott fejjel majd Zayn gyengén megfogta az állam és szemben álltunk egymással. A gyönyörű barna szemei még most is csillogtak és tele voltak vággyal. Egy csomó ideig csak néztük egymást majd Zayn hirtelen adott egy puszit az arcomra , amitől kirázott a hideg.
-Jobb lesz ha most megyünk..-mondtam összezavarodva majd Zayn bólintott egyet és visszamentünk a többiekhez.
-Megjöttünk.
-Hol voltatok ilyen sokáig?-kérdezte Niall perverz fejjel. Én már ne szóltam semmit csak lehajtottam a fejem és elmentem Zayn pedig megrázta a fejét.
-Amanda bocsáss meg léci.-futott utánam Niall.
-Semmi baj. Csak össze vagyok zavarodva.
-Miért?-kérdezte.
-Mikor elmentünk fát gyűjteni Zayn megpuszilta az arcom én meg..teljesen össze vagyok zavarodva.-mondtam majd éreztem hogy egy könnycsepp folyik le az arcomon. Mikor Niall meglátta odajött és megölelt. Nagyon jól esett.
-Tudom hogy rossz Amanda de hallgass a szívedre.
-Köszönöm Niall hogy meghallgattál sokat jelentett.
-Erre vannak a barátok!-mondta mosolyogva majd visszamentünk a többiekhez.
-Oké srácok gyertek enni!-mondta Liam majd leültünk és elkezdtük sütni a szalonnát botokon.
-Hoztam egy kis meglepetést!-mondta Harry majd elővett egy dobozt amiben piák voltak.
-Harry! Ezeket minek hoztad?-kérdezte Belle.
-Hát hogy igyunk!
-Végül is azért jöttünk hogy szórakozzunk!-mondta Louis.
-Ez igaz.-jelentette ki Liam.
-Mi lenne ha közben játszanánk felelsz vagy merszet?-kérdezte Eleanor.
-Jó ötlet!
                                                       ***
A játék közepére már mindenki elég jó állapotba került. Most Harry kérdezett és én voltam a soros.
-Amanda! Felelsz vagy mersz?!-kérdezte.
-Merek.-jelentettem ki.
-Okéé! Már tudom! Csókold meg Zaynt!-utasított Harry.
-Nem.
-De muszáj , Belle is megcsókolta Liamot!-mondta Louis.
-De az csak egy szájra puszi volt.
-Az igaz , de akkor is meg kell csinálnod!-mondta Harry.
-Jó van de csak a TI kedvetekért.-mondtam majd odasétáltam Zaynhez aki fülig mosolygott. Odahajoltam hozzá majd megcsókoltam.

Nem fogok hazudni , nagyon jó volt érezni Zayn puha ajkait az enyémen. Néhány perc után szétváltunk egymástól, majd visszaültem Liam mellé. A többiek csak nagy szemekkel néztek egymásra hogy tényleg megtettük. Még játszottunk eg kicsit majd mindenki elment a sátrába aludni.
Zayn szemszöge.*
Mikor Harry mondta Amandának a feladatot először azt hittem , hogy nem fogja megtenni de aztán meglepődtem hogy tényleg megtette. Nagyon jó volt újra megcsókolni már nagyon hiányzott. Bár tudni akartam hogy csak azért csókolt meg mert Harry mondta neki vagy mert meg akart tényleg csókolni?
-Amanda beszélhetnénk?-kérdeztem.
-Bocs Zayn de eléggé elfáradtam majd máskor.-mondta majd elfordult a másik oldalra és elaludt.
Amanda szemszöge.*
Nagyon jól tudtam , hogy Zayn mit akart tőlem kérdezni , de én nem akartam rá válaszolni. Igazából én sem tudom az igazat hogy miért csókoltam meg.
                                                             ****
Hajnal  körül felébredtem és bárhogy is próbáltam nem tudtam visszaaludni. Zaynen agyaltam és azon a csókon. Éreztem , hogy Zayn is mozgolódni kezd és ő is ébredezik , és lassan kinyissa a szemét.
-Amanda hogy-hogy nem alszol?-kérdezte miután megdörzsölte a szemeit.
-Nem tudok aludni.-válaszoltam.
-Én sem.-mondta majd pár percig csöndben voltunk majd Zayn újra megszólalt.-Mi lenne ha elmennénk sétálni?-kérdezte aranyosan , és bármennyire is próbáltam nem tudtam ellenállni neki. Bólintottam egyet majd kimentünk a sátorból és a tó felé kezdtünk el sétálni. Gyönyörű este volt a csillagok ragyogtak , és a hold is fényes volt. 
 - Gyönyörűk ma a csillagok nem?-kérdezte miközben sétáltunk.
-Igen azok.-mondtam majd Zaynre néztem aki édesen rém mosolygott. Egy ideig csak némán sétáltunk majd Zayn vett egy nagy levegőt.
-Amanda. Beszélnünk kell.-mondta ki miután kifújta a levegőt. Már előre tudtam hogy mit akart mondani. Emlékszem mikor a kórházban voltam Zayn mondta hogy a kórház után minden meg fog változni és újra úgy látom majd a dolgokat mint régen. Talán igaza volt. Talán tényleg nem kellett volna ilyen hülyeségeket beszélnem. Már azóta sokszor megbántam és elgondolkodtam hogy tényleg helyesen döntöttem e , és már rájöttem hogy nagyon nagyot hibáztam. Nem tudom elfelejteni Zaynt szeretem Őt! És azt hiszem ha most nem mondom el neki akkor már lehet késő lesz.
-Zayn tudom miről akarsz beszélni velem.-hajtottam le a fejem közbe majd megálltunk.
-Tényleg?-kérdezte meglepődötten.
-I-igen. Zayn tudom jól hogy hülye voltam és nem kellett volna elküldenem téged de akkor mindent rossznak láttam , de azóta sok minden változott , és szörnyen sajnálom hogy ilyen voltam. Szeretlek Zayn. És remélem még nincs késő.-miközben mondtam , éreztem , hogy néhány könnycsepp folyik le az arcomon amit Zayn észrevett és egyből letörülte.
-Neked soha nem lenne késő!-mondta mosolyogva majd megpuszilt. Elmondhatatlan érzés volt. Zayn nem haragudott rám , és minden jóra fordult!
-Szeretlek.-suttogta.
-Én is.-mondtam mosolyogva , mire ő is elmosolyodott.
-Gyere menjünk vissza.-összekulcsolta a kezünket majd visszamentünk a sátrunkhoz.
-Azt hiszem nem fogok tudni aludni.-mondta Zayn nagy mosollyal az arcán.
-Tegyünk róla?-kérdeztem majd az ölébe ültem mire ő csak bólintott egyet majd megcsókolt. Lassan elkezdte rólam lehámozni a pólómat majd én is az övét. Lassan a nyakamat kezdte el csókolgatni és egyre lejjebb haladt. (a többit a fantáziátokra bízom:D)
                                                                            ****
Másnap reggel egymás karjaiban ébredtünk.
-Jó reggelt!-köszöntött Zayn mosolyogva.
-Na tudtál aludni?-kérdeztem vigyorogva.
-Igen nagyon jól.-mondta majd rám kacsintott. Lassan felkeltünk majd kimentünk a többiekhez.


Tudom kicsit hosszabb lett ez a rész mint a többi de remélem tetszett! :):) Köszönöm az elöző részhez a komikat remélem ehhez is kapok , nagyon örülnék!:) Ja és szeretnék szólni , hogy ebben a blogban már nem lesz valami sok rész de kezdeni fogok egy másik blogot és remélem azt is olvasni fogjátok , de majd kirakom a blogomba is! :) Sietek az új résszel!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése