2013. július 29., hétfő

13 Örökre szeretni foglak!


image



Néhány nap múlva.*
Eljött a nap. Zayn ma kórházba megy. A szülei , a srácok és én ma elbúcsúzunk tőle és ki tudja meddig marad bent. Egy biztos:én mindig mellette leszek ő is ezt tette mikor én voltam bent. Zayn már elbúcsúzott a családjától és a fiúktól is de tőlem még nem. Lehajtott fejjel álltam és néztem le a földre Zayn pedig hirtelen megfogta az állam és mélyen belenézett a szemeimbe.
-Ígérem hamar haza jövök de kérlek ne sírj!-próbált megnyugtatni és szorosan átölelt. Annyira jól esett az ölelése! Ki tudja meddig nem fogom érezni az illatát , látni a gyönyörű mosolyát mikor rám mosolyog , nem érezhetem az ölelését és őt sem.
-Nagyon fogsz hiányozni Zayn!-mondtam remegő hangon , Zayn pedig egy puszit nyomott az arcomra.
-Te is nagyon fogsz hiányozni nekem! De egyet meg kell nekem ígérned! Oké?
-Attól függ hogy mi az.-mondtam , Zayn pedig a fülem mögé tűrte a hajtincseim.
-Ha nem jönnék vissza..lépj tovább..-a szavai úgy hatotta rám , mint egy rakéta ami lezuhan. Hogy mondhat ilyent? Soha nem tudnám őt elfelejteni!
-Zayn vissza fogsz jönni és boldogan fogunk élni EGYÜTT!.-emeltem ki az együtt szót Zayn pedig megcsókolt és közben szorosan magához ölelt..Mikor az ajkaink elváltak egymástól még egy puszit nyomott az arcomra és átölelt.
-Nagyon szerelek Amanda! Ezt soha ne felejtsd el!-mondta könnyes szemekkel , majd még egyszer elbúcsúzott mindenkitől , Trisháékkal együtt beszállt a kocsiba és elment. A fiúk velem maradtak , és azt mondták míg Zayn nem jön vissza velem is maradnak , ami nagyon jól esett , hogy próbálnak erősek maradni , pedig nekik is nagyon nehéz volt. Bementünk a házba én pedig leültem és gondolkodtam. Mi van ha nem sikerül Zaynt megműteni?! Én nem is tudom..beleőrülnék ha elveszteném. Annyi mindenen mentünk keresztül , először volt az én autóbalesetem , most meg Zayn. Mi jön még?!
A napok csak teltek. Zayn még mindig kórházban volt , de mi mindig bementünk hozzá. Az állapota egyre rosszabb és rosszabb lett , de én mégis minden nap bementem hozzá. Szörnyű volt látni ahogy szenved , igaz nem mutatta ki de én láttam rajta. A szemei mindig könnyesek , és nincs ereje. Annyira félek. A műtét után mikor felébredt teljesen elgyengült. Most a kórházban vagyink megint és várjuk hogy bemehessünk , most Trisháék vannak bent nála , ők is minden nap bejönnek Zaynhez de látszik rajtuk hogy nagyon rosszul viselik. Yaser próbálja összetartani őket de neki sem megy annyira. A fiúk is teljesen kivannak , minden nap látom ahogy ülnek és sírnak barátjuk miatt. Lassan kinyílt az ajtó ahol Zayn van és kijöttek rajta a szülei. Mindenki sírt , Trisha alig bírt a könnyeivel , én odamentem hozzá majd megöleltem , majd bementem Zaynhez. Lassan leültem a kis székre és megfogtam a kezét , a könnyeim pedig csak potyogtak.
-Hogy vagy?-vettem magamon erőt , majd Zayn felém nézett és megpróbált egy mosolyt csalni az arcára , majd csöndben voltunk és csak néztük egymást később Zayn törte meg a csendet.
-Mondtam már milyen gyönyörű vagy?-mosolygott újra felém majd én is elmosolyodtam.

-Már mondtad egy párszor!-mondtam mosolyogva.
-Te hogy vagy?-kérdezte kis idő után , de én inkább nem válaszoltam csak lehajtottam a fejem és meg jobban sírtam.
-Ne sírj kérlek! Utálom ha sírsz! Hagyd abba léci!-kérlelt Zayn , én pedig megpróbáltam nem sírni. -Még meddig leszel bent?-kérdeztem kis idő után. Láttam Zaynen hogy idegesíti ez a kérés.
-Még nem tudom Amanda.-szorította meg a kezem , majd bejött az orvos hogy hagyjam el a kórtermet mert a többiek is be akarnak jönni. Elbúcsúztam Zayntől majd bejöttek a srácok.

Liam szemszöge.*
Kijött Amanda Zayntől majd bementünk a fiúkkal hozzá. Mikor beléptünk mindenki odament Zaynhez.
-Szia Zayn!-köszöntünk neki.
-Sziasztok!-köszönt vissza erőtlenül.
-Mit mondtak az orvosok?-kérdezte Niall félénken. Zayn nagy levegőt vett majd belekezdett a szemeit pedig elöntötték a könnyek.
-De Amandának ne mondjátok el oké?-kért minket mi pedig bólintottunk.  -Az orvos azt mondta...hogy már csak pár napom van.-mikor Zayn kimondta mindenki sírt. Pár nap? Az nem lehet.
-Zayn ez nem lehet!!-döbbent le Harry.
-De igen , lehet. Anyáéknak is elmondtam nagy nehezen , nagyon össze vannak törve!
-De Zayn mi lesz most?-kérdezte Louis.
-Ti folytatjátok a turnét , és építitek tovább a karriereteket , Amanda túllép rajtam és anyáék..ők még nem tudom..
-Zayn hogy mondhatsz ilyeneket?! Ha te elmész a One Direction már nem fog létezni! És Amanda?! Teljesen kivan ahogy mindenki! Minden nap sír , és nem alszik annyira félt téged Zayn. Még az életét is odaadná érted!-mondtam Zaynek.
-Én csak arra kérlek titeket ne hagyjátok cserben a rajongóinkat , és ami még ennél is fontosabb Amandát ne hagyjátok magára! Szeretném ha ott lennétek vele amikor szüksége van rátok , és tegyétek boldoggá ha én már többé nem tudom. És ha holnap már nem kelnék fel..mondjátok meg neki , hogy nagyon szeretem és örökre így marad! És találja meg másnál a boldogságot , ha már velem nem tudta! Kérlek titeket srácok!-kért minket Zayn.
-De Zayn szerintem jobb lenne ha te mondanád el neki. De ha szeretnéd mi megtesszük!-mondta Louis.
-Köszönöm! És köszönöm hogy a banda tagja lehettem!-mi nem szóltunk semmit csak saírtunk majd mindenki megölelte Zaynt és kimentünk.

Amanda szemszöge.*

Ültem a széken és vártam hogy a fiúk is ki jöjjenek , ami pár perc múlva meg is történt. Láttam hogy őket is nagyon megviseli ami Zaynel történik , és könnyes szemmel jöttek ki.


Beültünk Harry kocsijába majd hazamentünk , és én a szobámba tartottam volna , de Niall kérte hogy menjek le. Így is tettem , lementem a fiúk pedig elém álltak.
-Mit szeretnétek?-kérdeztem fáradtan.
-Valamit el kell mondanunk Amanda.-kezdett bele Niall , és láttam az arcán hogy valami baj van.
-Mit szeretnétek? Valami baj van?-kérdeztem idegesen.
-Inkább jobb lesz ha leülsz.-vezetett a kanapéhoz Liam én pedig leültem.
-Mondjátok már! Mi az?!-kezdtem ideges lenni.
-Mikor bent voltunk Zaynnél elmondott nekünk valamit.-kezdett bele Harry.
-Micsodát?-kérdeztem idegesen.
-Azt mondta..hogy vigyázzuk rád , és , hogy legyünk melletted mert a mostani időszak nagyon meg fog viselni.-magyarázta Louis. Én teljesen megrémültem. Miért mond ilyeneket?

-Srácok mondjátok már el mi van!-emeltem fel a hangom.
-Zayn azt mondta..hogy már csak pár napjai vannak , és ha holnap nem kelne fel azt mondta , hogy mondjuk el neked , hogy nagyon szeret , és örökre szeretni fog , de tovább kell lépned!-mondta Liam , és én teljesen megdermedtem. MI AZ HOGY CSAK PÁR NAPJAI VANNAK? Ez nem lehet igaz! Ez csak egy rossz álom!

-Liam ne mondj ilyeneket , ilyen nincs érted?! Zaynnek nem csak pár napjai lesznek még előtte áll az egész élet , ne mondjatok nekem ilyeneket!-kiabáltam.
-Amanda nyugodj meg kérlek! Szerinted nekünk nem rossz?! Teljesen kivagyunk , olyan mintha az egyik testvéremet veszíteném el , minden nap sírok és nem tudok aludni , félek hogy mi lesz vele , de tudom hogy te is ezt érzed próbálunk segíteni hogy neked is jobb legyen de ezt meg kell értened!-próbált lenyugtatni Louis.
-Nem Louis ti ezt nem értitek és nem is fogjátok megérteni! Ha Zaynt elvesztem én nem tudom..teljesen össze fogok omlani és ki tudja mik fordulnának meg a fejembe!!!!!-kiabáltam még mindig és a könnyeim is potyogtak. Úgy döntöttem elmegyek Zaynhez , kifutottam a házból egészen a kórházig.
-AMANDA GYERE VISSZA!-kiabált utánam Liam de én nem figyeltem rá csak futottam.
                                                          ****
Mikor beértem a kórházba egyből bementem Zaynhez.
-Zayn miért nem mondtad el?!-kérdeztem remegő hangon és közben végigsimítottam az arcán.
-Elmondták a fiúk?-kérdezte könnyes szemmel én pedig bólintottam egyet. -Annyira sajnálom Amanda , de ehhez már nem volt bátorságom hogy neked is elmondjam. Mikor anyáéknak elmondtam anya majdnem elájult Doniyháék sírtak apa is sírt és szőrnyű volt őket így látni és a fiúkat is szörnyen megviseli neked pedig ezért nem tudtam elmondani! Sajnálom! De ígérd meg nekem , hogy ha nem leszek , nem fogod elhagyni magad és éled tovább az életed ezt az egyet ígérd meg nekem kérlek! Hogy boldog leszel!-nézett rám barna szemeivel.
-Zayn hogyan kérhetsz tőlem ilyent?! Nekem te vagy a mindenem érted?! Én nem tudok nélküled élni , és ha te már nem leszel én nem tudom hogy leszek újra boldog! Annyi rossz dolog történt már velem , aztán jöttél te és minden megváltozott! Te annyi mindent tettél amiért hálás leszek neked egész életembe! És én soha nem tudnálak téged elengedni Zayn! Én nagyon szeretlek téged!-mondtam sírva , Zayn pedig gyengén átölelt és a hajamba puszilt majd odafeküdtem mellé , Zayn pedig apró puszikat nyomott a számra.
indítsátok el: http://youtu.be/DmBBQeM_Qi8
 -Zayn én nem akarlak elveszíteni!-néztem később a szemeibe amik még most is csillogtak.
-Ha igazán szeretsz elengedsz.-simított végig az arcomon és letörölte a könnyeim.
-Hogy tudnálak elfelejteni?! Azt a sok emléket amiket együtt töltöttünk.-néztem szemeibe.
-Azt soha nem fogja elvenni tőled senki. Azok örökre megmaradnak neked. De tovább kell lépned és új életet kezdened nélkülem , és ebben segíteni fognak a szüleid , a srácok , és Eleanor meg Danielle is. Ezt ne feledd.-nem szóltam semmit csak szorosan átöleltem majd Zayn is visszaölelt és egy puszit nyomott az arcomra.
-Annyira jó hogy itt vagy!-simított végig a hátamon Zayn , és tudtam , hogy sír.
-Zayn legalább te ne sírj.-kértem.
-Rendben.-próbált mosolyogni. -De most jobb lesz ha elmész..az orvos nemsokára jön és szerintem nem örülne neki ha itt lennél.-mondta szomorúan én pedig bólintottam egyet majd egy puszit nyomtam az arcára , majd mentem volna el de Zayn megfogta a kezem és kérte hogy üljek vissza egy kicsit.
-Amanda..Szeretném ha tudnád , hogy olyan lány mint te még soha nem volt az életembe. Te olyan különleges lány vagy. Te adtál nekem minden nap erőt , hogy folytassam amit csinálok. Szörnyen sajnálom , hogy itt kell hagynom téged , és sajnálom hogy nem tudtam megadni neked azt az örömöt , hogy gyerekünk , vagy esküvőnk legyen , de ezt majd megadja neked más..Örülök , hogy egy ilyen lány tartozott az életembe mint te.-simított végig az arcomon. -És tudom , hogy nehéz lesz majd neked , és a többieknek is de kérlek , próbálj erős lenni , én majd mindig figyelni foglak titeket odafentről , és boldog leszek , ha látom hogy valaki másnál megtaláltad a boldogságot. Nagyon szeretlek Amanda.-ölelt meg én pedig csak sírtam. Azt hiszem most fogtam fel mi történik valójában is.
-Soha nem foglak elfelejteni Zayn , neked MINDIG marad hely a szívemben bárkivel , vagy bárhol legyek ezt soha ne felejtsd el! Örökre szeretni foglak , bármi is történjen!-Zayn hallgatta amit mondok , majd mikor befejeztem a hajtincseim a fülem mögé tűrte majd megcsókolt. Ebbe a csókba benn volt minden ami velünk történt. Mintha újra átéltem volna ami Zayn és köztem történt.
-Én is szeretni foglak mindig Amanda!-ölelt meg még egyszer majd megcsókolt újra én pedig hazamentem. Kiléptem a kórházból az eső pedig szakadt , de nem tudott érdekelni , csak sétáltam , a könnyeim hullottak és csak Zaynre tudtam gondolni. Soha nem fogok még egyszer annyira szerelmes lenni mint most. Zayn annyira jó lelkű és szeret mindenkit. Nem tudom mi lesz ha elmegy.
                                                               ****
Lassan hazaértem majd benyitottam az ajtón a fiúk pedig a nappaliba álltak és ahogy láttam idegesek. Mikor Liam meglátta hogy megjöttem egyből odajött hozzám és megölelt.
-Te meg hol voltál?-kérdezte idegesen.
-Már a rendőrséget is kihívtuk majdnem.-szólt közbe Harry.
-Csak Zaynnél voltam.-töröltem le a könnyeim Liam pedig megint megölelt. -Mi lesz ha elmegy? Tönkre fogok menni! Nem fogom bírni nélküle!-temettem az arcom Liam vállába.
-Próbálj megnyugodni kérlek , nem szabad elhagynod magad.-próbált megnyugtatni Liam.
-NEM NEM NYUGSZOK LE! Lehet hogy holnap már nem fog felébredni nem értitek?!!!!-kiabáltam velük és az arcukról nekik is könnycseppek folytak.
-Ilyet ne mondj ki még meg nem tudod!  Lehet hogy pont az ellenkezője fog megtörténni!-magyarázta Louis de én csak bután megráztam a fejem.
-Ha láttátok volna az előbb.. A szemei még pirosabbak mint voltak , a hangja annyira más , és teljesen ki van száradva , látszik rajta , hogy már nagyon kivan!-mondtam idegesen majd felmentem a szobámba és elővettem egy dobozt. A kis dobozban volt egy csomó kép , amin én és Zayn vagyunk. Miközben a képeket nézegettem megláttam a nyakláncom amit Zayn adott nekem még régebben amin egy 'forever' felirat van. Felraktam magamra , majd tovább néztem a képeket , közben hallottam hogy valaki leül mellém. Niall volt az.
-Tudom , hogy most mit élsz át. Szörnyű dolog. Zayn olyan mintha a testvérem lenne. Mindig mikor szomorú voltam ő ott volt és meghallgatott , a koncerteken az a sok hülyeség amiket együtt műveltünk és még sorolhatnám..de hidd el Amanda mi is együtt érzünk veled , de kérlek próbálj meg nyugodtabb lenni , ami tudom hogy most nehéz de most mindenkinek rossz.-vettem egy nagy levegőt majd bólintottam egy kicsit Niall pedig megölelt.
-Köszönöm Niall hogy így megértesz!
-Nincs mit megköszönnöd!-mondta egy apró mosoly kíséretében.
                                                                   ********
Később elmentem fürödni majd mikor végeztem bementem a szobámba és Liam is ott volt míg el nem aludtam vagy tovább pontosan nem tudom , és beszélgettünk egy kicsit majd lassan elaludtam..



Ez lenne az új rész , remélem írtok komikat és sietek az új résszel , addig is ha van kedvetek olvassatok bele a másik blogomba.: http://youreperfectformezaynjade.blogspot.hu/







4 megjegyzés:

  1. komolyan mondom ezen én is bögtem és bár csak pár részt olvastam belöle nagyon meghatott és elbögtem magamat hány rész lesz még?remélem Zayn nem fog meghalni és együtt maradnak örökké

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is egy kicsit elkezdtem sírni..:) Azt még nem tudom pontosan , hogy hány rész lesz:( De ki fogok rakni egy szavazást mindjárt ahol tudtok szavazni hogy mi legyen a történet vége:)

      Törlés
  2. áááááááááááááááááááááá ilyen nincs :///// basszus úgy meg sirattál mint állat még most is sírok :( szinte az egészet végig sírtam :/ ez valami gyönyörű rész lett :) fantasztikusan megírtad csak gratulálni tudok *-* remélem boldog vége lesz :))) hozd hamar a kövit már nagyon de nagyon várom

    VálaszTörlés
  3. Baszdki én bögtem én ezt nem tudtam sírás nélkül él olvasni :(

    VálaszTörlés