2013. április 25., csütörtök

3.rész Nem tehetsz róla.

Sziasztok hoztam új részt remélem tetszeni fog..:) És ha nem lenne nagy kérés azt szeretném ha írnátok néhány komit is mivel szeretném tudni , hogy mennyire tetszik nektek a történet! :)



~Másnap reggel mindannyian kb.egy időbe keltünk fel , majd reggeliztünk , és a délutánt azzal töltöttük , hogy megnézünk egy filmet mivel később elmegyünk a fiúk koncertjére. Az idő hamar elrepül olyan 6 óra lehetett mikor felmentünk átöltözni és indultunk a koncertre. Mikor megérkeztünk Eleanorral , és Danival elfoglaltuk a helyünket majd vártuk , hogy elkezdődjön a koncert. Nagyon jól éreztük magunkat a koncerten. Az én személyes kedvencem volt az Over Again és a Little Things. A Little Things-nél észrevettem , hogy Zayn engem nézett miközben énekelt , én közben egy kicsit zavarba jöttem és éreztem hogy elpirulok..
                                                              ***
Mikor vége lett a koncertnek ami kb. egy órás volt hazamentünk és eléggé fáradtak voltunk ezért elmentünk fürödni , majd mindenki elment a saját dolgára.
-Jó éjt srácok!-mondta -Niall majd felment a szobájába. Nem sokkal később a többiek is felmentek csak Zayn és én maradtunk.
-Fáradt vagy?-kérdezte.
-Nem , nem nagyon és te?

-Én sem.-válaszolt , majd egy nagy mosoly terült el az arcán. - Mi lenne ha elmennénk valahová?-kérdezte.
-És hová? Este van!
-Ömm..nincs kedved elmenni bulizni?
-Nem tudom Zayn...azóta nem szeretek bulizni járni mióta..tudod..?
-Ohh tényleg akkor mindegy.-mondta szomorúan. Igazából nagyon is elmentem volna de nem mertem..Lehet hülyeségnek menni de azok után hogy a volt 'barátom' buli után megvert nem szeretek bulikba járni. De tudom hogy Zayn nem ilyen..És igaza van Liamnak nem ülhetek életem végéig itthon..
-Zayn várj.-szóltam utána mikor már ment volna fel.
-Igen?-nézett vissza.
-Meggondoltam magam ha még mindig szeretnéd elmehetünk!
-Tényleg?
-Aha!
-Oké akkor öltözzünk át és indulhatunk.-mondta majd felmentünk átöltözni mind a ketten.
Zayn már lent volt a nappaliba én pedig csak most végeztem. Elég jól nézett ki.. Egy sima fehér poló volt rajta , és szemüveg ami nagyon szexin állt rajta..Úristen miket beszélek!
-Nos akkor indulhatunk?-kérdezte.
-Igen.-mondtam majd kiértünk a házból és hívtunk egy taxit majd elindultunk. Néhány perc után megérkeztünk kifizettük a sofőrt majd bementünk a megbeszélt helyre. Mikor beértünk egy kicsit megijedtem. Sok ember volt és mind részeg..
-Mit szeretnél csinálni? Előbb igyunk vagy táncoljunk?-kérdezte.
-Öhmm mi lenne ha táncolnánk előbb?-kérdeztem.
-Oké gyere!-mondta majd magával húzott és elkezdtünk táncolni... Kis idő után úgy döntöttünk hogy iszunk valamit. Amíg Zayn kért két koktélt én leültem a bárszékre és vártam. Amíg Zayn kérte az italokat éreztem hogy valaki elkezd tapogatni , és elkezdett beszélni hozzám , hogy menjek el vele egy éjszakára! Fogadni mertem volna rá hogy részeg nagyon megijedtem! Hirtelen elkezdett ráncigálni és a csuklómat eléggé megszorította. Szerencsére Zayn észrevette amit az az állat kezdett el csinálni és időben ideért.
-Hé engedd el most azonnal!-szólt hozzá Zayn idegesen majd megfogta a másik kezem , és már közel volt hozzá hogy bevágjon neki egyet de nem tette mivel közbeszóltam.
-Zayn hagyd nem éri meg! Inkább menjünk haza kérlek!-néztem rá kérlelően.
-Rendeben.-mondta majd megfogta a kezem és hívtunk egy taxit majd hazamentünk.
Kis idő után hazaértünk majd lepakoltunk Zayn pedig hozott a kezemre vizes borogatást mivel eléggé feldagadt mikor megszorította az idegen. Leült mellém majd rákötötte a kezemre a vizes borogatást.
-Sajnálom!-mondta megbánóan majd lehajtotta a fejét.
-Nem tehetsz róla Zayn.-mondtam majd megöleltem. Egy kicsit meglepődtem rajta de aztán ő is visszaölelt.
-Én azt hiszem elmegyek aludni jó éjt Zayn!-mondtam majd felmentem a szobámba.
-Neked is Amanda.-szólt vissza halkan.


1 megjegyzés: