2013. április 21., vasárnap

2.rész Jól megleszünk együtt!

Sziasztok meghoztam az új részt remélem tetszeni fog és komizzatok sokan! :)))


Másnap reggel felkeltem , majd elvégeztem a reggeli teendőimet és lementem a földszintre , csak Zayn volt ébren.
-Jó reggelt!-köszönt mikor észrevette , hogy lejöttem.
-Neked is!-válaszoltam.
-Hogy aludtál?-kérdezte.

-Hát még meg kell szoknom de elég jól.-mondtam egy mosoly kíséretében.
-Akkor oké.-mondta majd visszamosolygott. -Mit kérsz reggelire?-kérdezte.
-Őhmm..mindegy , ami hamar megvan.
-Pirítós?
-Oké az jó lesz.-mondta Zayn majd elkezdte csinálni a pirítósokat én pedig csináltam magunknak tejeskávét. Mikor készen lett leültünk az asztalhoz , és elfogyasztottuk a reggelink és közben beszélgettünk. Zayn sokat mesélt a turnékról , koncertekről , és magáról is.
-Na de én azt hiszem eleget beszéltem , most inkább mesélj te valamit.-mondta Zayn.
-Hát oké. 19 éves vagyok , eddig Amerikában éltem de anyáék úgy döntöttek , hogy ide költözünk Londonba de addig én itt maradok míg nem végeznek a költözéssel de ezt gondolom Liam elmesélte...
-Igen ezt mondta már. -mondta majd elmosolyodott-. És dolgozol valahol?.-kérdezte.
-Hát még nem , majd ha végezünk a költözéssel keresek valami munkát.-mondtam.
-Értem.-mondtam majd lassan megettük a reggelink és elpakoltunk az asztalról majd elmosogattam és leültem a kanapéra tv-t nézni , majd Zayn is csatlakozott.
Zayn szemszöge.*
Leültem Amanda mellé tv-t nézni. Igazából semmi kedvem nem volt tvt nézni inkább beszélgetni akartam Amandával. Nagyon aranyos lánynak tartom és szép is meg be is jön nekem de nem akarom elsietni a dolgokat azok után amit Liam mesélt hogy mi történt vele 17 évesen..
-Amanda beszélhetnénk?-törtem meg a csendet.
-Persze Zayn mit szeretnél?-kérdezte , majd lekapcsoltam a tvt.
-Figyelj..tudom hogy most nagyon nehéz neked..de ha..-folytatni akartam de közbeszólt.
-Mit akarsz Zayn?
-Figyelj az a helyzet hogy Liam elmondta nekem és a többieknek hogy mi történt veled 17 évesen és nagyon saj..-folytattam volna de újra közbe szólt.
-Mi?! Liam minek mondta el nektek? Ez egyedül csak rám tartozik senki másra!! Kár volt idejönnöm!!!-mondta idegesen majd felfutott a szobába és beleütközött  Liamba miközben ment felfele. Talán nem kellett volna így rátámadnom szegényre.
-Mi a baja Amandának Zayn?-kérdezte Liam miközben  leért a lépcsőről.
-Hát beszélgettünk , és el akartam neki mondani hogy elmondtad nekünk hogy mi történt vele 17 évesen és hogy nagyon sajnálom , meg hogy ha kell segítek neki mindenben de nem tudtam neki elmondani mivel mikor megtudta , hogy elmondtad nekünk felfutott a szobájába.-mondtam Liamnak megbánóan.
-Ezt nem így kellett volna elmondani neki Zayn , de nem baj örülök hogy segíteni akarsz de most előbb meg kell nyugtatni és utána elmagyarázni neki mindent.-magyarázta Liam majd felment Amanda tán a szobába én pedig odalent maradtam majd lejöttek a többiek is és elmeséltem nekik , hogy mi történt..
Amanda szemszöge.*
Mikor Zayn belekezdett a mondanivalójába nagyon ideges lettem hogy tudja. Nem akartam hogy mindenki megtudja de tudom , hogy csak jót akart , és most itt bőgök a szobámba.
-Amanda.-szólt egy ismerős hang. Liam volt az.
-Igen?
-Bemehetek?-kérdezte.
-Igen gyere.-mondtam majd bejött és leült az ágyamra majd vett egy nagy levegőt.
-Zayn elmesélt mindent... Figyelj , én csak azért mondtam el neki , és a többieknek , hogy ne mozduljanak rád. De persze nem is nézném ki belőlük de Harry azért valljuk be szeret csajozni de ő sem lenne olyan. Na de mindegy. Szóval ne légy mérges Zaynre én vagyok a hibás. Csak jót akartam.-magyarázta Liam mire én felültem az ágyamról és mellé ültem.
-Nem haragszom Liam tudom hogy jót akartál , és vigyázni akarsz rám!-mondtam majd közbe megöleltem.
-Akkor nincs harag?-kérdezte mosolyogva.
-Nincs hát te buta!-mondtam majd én is elmosolyodtam , és lementünk a többiekhez.
-Megbeszéltetek mindent?-kérdezte Louis.
-Igen minden rendben van!-mondtam mosolyogva majd Zaynre pillantottam aki szintén elmosolyodott és értette miért néztem rá.
-Na és mit csináljunk ma?-kérdezte Harry.
-Jó kérdés!-mondta Eleanor.
-Mi lenne ha körbevezetnénk Amandát Londonba?-ajánlotta fel Niall
-Oké benne vagy Amanda?-kérdezte Loui.
-Igen!
-Oké akkor menjünk!-mondta Eleanor majd elkezdtünk sétálni.
-És merre menjünk?-kérdezte Danielle.
-Mi lenne ha előbb elmennénk a parkba , és utána pedig mondjuk...nem tudom..-magyarázta Zayn.
-Jó ötlet! Utána pedig elmehetünk a Nando's-ba!-mondta Niall.
-Ez gondolhattuk volna Niall de jó ötlet!-mondta vigyorogva Louis.
Mikor odaértünk a parkba végig sétáltunk  és nagyon szép volt , közben sokat beszélgettünk.


Mikor körbesétáltuk a parkot elmentünk a Nando's-ba és mindenki rendelt magának valamit majd mikor elfogyasztottuk hazamentünk. Én felmentem a szobámba majd felnéztem facebookra és twittere. Láttam , hogy Zayn bekövetett twitteren és facebookon is bejelölt , visszajelöltem , majd láttam , hogy anyáék írtak hogy végeztek a költözéssel. Azt hittem több ideig fog tartani.. Na de mindegy. Akkor azt hiszem vissza kell mennem anyáékhoz. Lementem a többiekhez hogy elmondjam nekik a hírt , de csak Liam volt odalent.
-Liam írt anya hogy végeztek a költözéssel.
-Ilyen hamar?-kérdezte meglepődötten majd felállt a tv-től.
-Igen úgyhogy holnap vissza kell mennem.
-Figyelj ha akarsz nyugodtan itt maradhatsz.-ajánlotta fel Liam.
-Nem nem akarlak zavarni titeket.
-Ugyan már nem zavarsz! El és Dani is szeretnek és persze a többiek is , már csak anyáékkal kell megbeszélni ha itt maradsz!
-Hát jó!-mondtam mosolyogva.
-Akkor felhívom anyákat egy perc.-mondta majd félrement és tárcsázta anya számát. Kis idő után fel is vette de nem hallottam belőle nagyon semmit.
-Sajnálom Amanda..-kezdett bele Liam mikor visszajött.-De mostantól együtt kell élned velem és a 4 idiótával meg persze a csajokkal!!-mondta boldogan.
-DEJÓÓÓ már megilyesztettél!mondtam majd megöleltem.
-Ez volt a cél!-mondta majd elmosolyodott.
-Hahaha.
-Mi történt?-kérdezte Zayn miközben jött le a lépcsőn.
-Amanda ideköltözik hozzánk.-mesélte Liam.
-Ez nagyszerű!-mondta Zayn boldogan mire én elmosolyodtam.
A nap többi részét azzal töltöttük , hogy filmet néztünk majd a fiúknak volt egy koncertjük amire mindannyian elmentünk és mikor haza értünk már este volt úgyhogy lezuhanyoztam , majd megcsináltam a többi dolgom és mentem aludni. Igazából nagyon örülök , hogy itt maradhotok Liammal és a többiekkel , legalább nem kell egész nap otthon ücsörögnöm meg amúgy is úgy érem jól el leszek velük! :)



Remélem tetszett KOMIZZATOK SOKAN! :) A következő rész még nem tudom mikor lesz.:/


3 megjegyzés: