2013. május 2., csütörtök

5.rész Boldogság!

Zayn és én még mindig egymást öleltük majd néhány perc után megszólalt Zayn.:
-Amanda lennél a barátnőm?-kérdezte. Én teljesen lefagytam és a kezem is izzadni kezdett. Egyből a nyakába ugrottam volna és ezerszer is igent mondtam volna de helyette adtam egy puszit az arcára mire ő elmosolyodott.
-Ez akkor igent jelentett?-kérdezte mosolyogva.
-Igen!-mondtam majd én is visszamosolyogtam rá. Hirtelen hallottuk , hogy valaki jön be az ajtón. Niall volt az , és egy kicsit mérgesnek tűnt.
-Niall nem azt mondtad , hogy moziba mész?-kérdezte tőle Zayn.
-Igen és el is mentem , de kidobtak mivel vittem be Nandos kaját!-magyarázta a szőkeség szomorúan.
-Sajnálom haver.
-Várjunk csak. Ti meg miért ölelkeztek együtt?-kérdezte Niall mikor feltünt neki hogy ölelkezünk. Igazából nekünk sem tűnt fel.
-Hát az a helyzet , hogy Amanda igent mondott!-magyarázta büszkén Zayn.
-Ez csodálatos! Mikor lesz az esküvő?-kérdezte boldogan. Omg , Niall most tényleg azt hiszi hogy Zayn megkérdezte a kezem?!
-Nem te hülye! Nem kérdetem meg a kezét , hanem csak megkérdeztem tőle nem e lesz a barátnőm és Amanda igent mondott!-mondta el Zayn az eredeti történetet Niallnak.
-Oh én hülye! Amúgy gratulálok nektek!-mondta majd megölelt minket.
-Srácok én azt hiszem elmegyek fürödni hátha elmúlik a fejfájásom.-mondta Zayn mire mi bólintottunk egyet Zayn pedig felment a fürdőbe.
-És mondd csak Amanda mikor akarjátok a többieknek elmondani?-kérdezte Niall majd leült a fotelre.
-Hát szerintem minél előbb. Még Zaynel ezt nem beszéltük meg de szerintem ezzel ő is így van.
-Értem. Amúgy nagyon örülök , hogy továbbléptél azok után ami történt veled.-célzott a 2 évvel ezelőtti dologra.
-Én is örülök és köszönöm Niall!.-mondtam majd rámosolyogtam mire ő is viszonozta.
-Tényleg amúgy van barátnőd?-kérdeztem.
-Nincs , még az igazira várok.-válaszolt Niall.
-Értem. De gondolom ennyi rajongó között biztos megtalálod majd a nagy Őt.
-Igen lehet...-Niall még beszélgettünk majd lejött Zayn utána pedig elment Niall is lezuhanyozni majd mikor visszajött úgy döntöttünk hogy nézünk valami horror filmet.Úgy döntöttük megnézzük a Démoni Álca c. filmet. Már láttam azt a filmet és eléggé ijesztő de nem baj..
A filmnek kb 3 órás volt és mikor vége lett elmentünk aludni. Zayn már ment volna be a szobájába mikor utána szóltam.
-Zayn!
-Igen?
-Öhmm mondd csak...nem aludnál velem? A horror filmek után nincs kedvem egyedül maradni.-igazából nem féltem a horrortól de szerettem volna Zaynel lenni. Zayn erre nem szólt semmit csak elmosolyodott majd megfogta a kezem és behúzott a szobába majd ágyba bujtunk.
-Akkor jó éjt Amanda!-mondta Zayn majd magunkra húzta a takarót és egy puszit nyomott a számra.
-Jó éjt Zayn!-mondam majd Zayn átkarolt a kezeivel és így aludtunk el...
Másnap reggel.*
Reggel mikor felébredtem Zayn tökéletes arcával találtam magam szemben. Egy ideig csak néztem majd úgy döntöttem , hogy felébresztem.
-Zayn ébresztő.-suttogtam fülébe mire ő elmosolyodott.
-Fennt vagyok.-mondta még mindig mosolyogva majd egy puszit adott az arcomra mire én is elmosolyodtam.
-Arra gondoltam , hogy ma elmondhatnánk a többieknek , hogy együtt vagyunk.
-Igen ez jó ötlet , gyere.-válaszolta Zayn majd megfogta a kezem és lementünk a nappaliba. Szerencsére mindenki lent volt már így itt volt az alkalom.
-Jó reggelt srácok!-köszönt nekik Zayn.
-Nektek is!-köszöntek vissza.
-Ráértek egy percre?.-kérdezte.
-Persze.-mondta Liam majd leültünk az asztalhoz mindannyian.
-Mit szeretnél mondani Zayn?-kérdezte Eleanor.
-Igazából én és Amanda szeretnénk egy fontos dolgot bejelenteni.-mondta Zayn idegesen.
-Hallgatunk.-Harry.
-Nos az a helyzet , hogy Zayn és én...tegnap óta együtt vagyunk.-mondtam el a többieknek mire egy kicsit elmosolyodtam.
-Komolyan?!! Ez nagyszerű!-mondta Danielle boldogan majd odajött hozzánk és megölelt minket , majd a többiek is gratuláltak majd a végén odajött hozzánk Liam is.
-Elmondhatatlanul örülök nektek. Zayn tudom , hogy te nagyon szeretni fogod Amandát és vigyázni fogsz rá , és örülök hogy átlépted a múltat Amanda!-monda Liam boldogan majd megölelt , és utána Zaynt is. Én is nagyon örültem , hogy végre boldog lehetek egy olyan fiú mellett aki aranyos , kedves , szerethető , és iszonyú jól néz ki!



Sziasztok először is bocsi hogy ilyen későn hoztam új részt de nem volt nagyon időm írni. Remélem tetszeni fog , és köszönöm az elöző részhez a komikat remélem ehhez is kapok! :))

5 megjegyzés:

  1. Imádom! Mikor jön a kövi?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Hát még nem tudom mivel nincs nagyon időm írni de majd kiírom mielött új rész lesz.:)

      Törlés
    2. Ez is olyan jóó lett *-* Imádom ezt a blogot:) Köviiiiiit *-------*

      Törlés
    3. Köszi!:) Nemsokára új rész :)

      Törlés