2013. május 11., szombat

6.rész Előkészületek.

Sziasztok , tudom nagyon rég hoztam új részt de nem volt időm írni , és ihletem sem volt.:// De most itt van remélem tetszeni fog!:)




1 hónappal később.*
Az utóbbi hetekben nagyon sok minden történt. Engem felvettek a Nando's-ba dolgozni , bár nem ez a legjobb hely..na mindegy végül is nem olyan rossz , lett egy jó barátnőm és Niallt is látom minden nap. Viszont történt egy eléggé rossz dolog a napokba. Liam és Danielle szakítottak. Nagyon sajnáltam őket , gyönyörű pár voltak , és Danielle az egyik legjobb barátnőm. De persze megértem őket , hiszen Liam-nak itt van a banda Danielle pedig folyton utazik táncfellépésekre , de barátok maradtak , és Danielle elszokott jönni és elmegyünk mindig vásárolni Eleanorral együtt.
Zayn szemszöge.*
Ebben az egy hónapban elég sok minden történt velünk. Amanda szüleinek , és az én szüleimnek elmondtuk hogy együtt vagyunk. Nagyon izgultunk mindketten de szerencsére nagyon örültek neki! Ma pedig Amanda szülinapja van. A srácokkal azt terveztük , hogy úgy csinálunk mintha nem tudnánk , hogy ma van a szülinapja , Danielle és Eleanor elviszik majd vásárolni , addig mi előkészítünk mindent. Mi már lent voltunk a fiúkkal a nappaliba és elkezdtünk beszélgetni , hogy mit fogunk csinálni.
-Mi lenne míg Eleanorék elviszik Amandát addig mi elkezdünk sütni sütiket , meg kaját?-kérdezte Niall.
-Ezt mi is így terveztük Niall.-mondta Liam. Miközben beszélgettünk , Amanda is lejött közénk.
-Jó reggelt!
-Jó reggelt Amanda!
-Mit terveztek mára?-kérdezte.
-Őőőő..izé..megyünk koncertezni úgyhogy egész nap nem leszünk itthon.-talált ki valamit Niall mire látszott Amandán ,hogy egy kicsit elszomorodott.
-Értem akkor jó szórakozást! Most megyek átöltözni mivel Danielle és Eleanor jönnek mindjárt.
-Oké.-hirtelen belépett az ajtón Danielle és Eleanor.
-Sziasztok.!

-Sziasztok , akkor minden úgy lesz ahogy megbeszéltük?-kérdeztem.
-Igen már mindent elterveztünk!-mondta Eleanor.
-Oké akkor minden rendben lesz!-mondta Liam majd lejött közbe Amanda is.
-Szia Amanda!-köszönt neki El és Dani.
-Sziasztok , akkor indulhatunk?
-Persze!
-Jó szórakozást!-kimentek a lányok mi pedig elkezdtünk sütni.




Tudom nagyon rövid lett de remélem tetszett és kapok néhány komit. A következő rész még nem tudom mikor lesz :/

3 megjegyzés:

  1. Szia! igaz rövid lett de nagyon ó! Tök jókat írsz! Várom a kövit és remélem hamar lesz!

    VálaszTörlés
  2. heló! nagyon jó lett :) hozd hamar a kövit :D

    VálaszTörlés
  3. Szia már várom a kövi részt és ha van kedved nézz be!! http://justfriendbut1dlove.blogspot.hu/ egy barátnőmé!! :)

    VálaszTörlés