2013. június 18., kedd

8.rész Baleset.


Sziasztok!:) Tudom hogy szünetet tartottam egy ideig de most meghoztam az új részt , remélem elnyeri a tetszéseteket és várom a komikat.



Másnap reggel.*
Reggel arra ébredtem , hogy Zayn hátulról átölel és egy puszit nyomott az arcomra majd halkan köszönt egy jó reggelttel.
-Neked is Zayn.-válaszoltam majd felé fordultam.
-Most el kell mennem a fiúkkal de délután jövök.-mondta majd kikelt az ágyból és elkezdett öltözködni..
-Rendben..
-Sietek.-mondta majd adott egy puszit és kiment az ajtón. Később én is átöltöztem majd lementem megreggelizni. Mikor indultam tv-t nézni valaki hirtelen csengetett ezért mentem és kinyitottam az ajtót. Nagyon megörültem mikor láttam hogy ki van az ajtónál.
-Belle!-kiáltottam , majd megöleltem.
-Nem gondoltam volna hogy ennyire örülni fogsz!-mondta boldogan miután 'kiszabadult' az ölelésemből.
-Hogy-hogy eljöttél?-kérdeztem , majd bejött a házba.
-Hát már hiányoztatok , és úgy terveztem , hogy a szülinapodra érkezek de nem tudtam akkor jönni mivel volt pár dolgom , de most itt vagyok!-mondta mosolyogva.
-És meddig tervezed hogy maradsz?-kérdeztem.
-Hát Liam már tudott róla hogy jövök meg a többiek is , csak te nem, de úgy terveztem , hogy 1 hetet és utána pedig keresek egy albérletet , és ha ez megvan valami munkát is és ha lesz elég pénzem veszek egy házat.
-Értem de ha szeretnéd itt is maradhatsz , biztos megengedik a fiúk.
-Nem , nem akarok zavarni meg amúgy is így terveztem.
-Rendben , de akkor menjünk fel a vendégszobába és kipakoljuk a cuccaid.
-Oké.-mondta majd felmentünk a szobába. Nagyon örültem , hogy végre láthatom Bellet. Belle a legjobb barátnőm. Már egészen kicsi korunk óta ismerjük egymást és olyanok vagyunk mint a testvérek. Lassan végeztünk a pakolással majd lementünk és úgy döntöttünk sétálunk egyet.
-És milyen itt Londonba Amanda?-kérdezte Belle.
-Hát először nem akartam ide költözni , de aztán mégis minden jóra fordult , mivel anyáék is a közelben laknak én pedig összejöttem Zaynel.-mondtam boldogan.
-Tényleg?! Úristen , nagyon örülök végre!-kiáltotta boldogan , majd megölelt. Belle is tudta ami történt velem és próbált midig segíteni , hogy elfelejtsem a múltat , de most már új életet kezdtem.
Bellel a délutánt nagyon jól töltöttük elmentünk vásárolni , ebédelni , és elmentünk mozizni is. Mikor hazaértünk a fiúk már otthon voltak.
-Sziasztok!-köszöntek egyszerre.
-Milyen volt a napotok?-kérdezte Liam.
-Nagyon jó volt , Amandával elmentünk vásárolni , ebédelni meg mozizni is voltunk.-mesélte Belle.
-Örülök hogy jól szórakoztatok.-mondta Liam.
Néhány hónappal később.*
Sok minden történt mostanában velünk. Belle elköltözött albérletbe , és Harryvel kezd lenni köztük valami aminek örültem mivel Bellenek mindig beképzelt , bunkó pasijai voltak , de Harry egészen más , úgyhogy lehet , hogy összejönnek. Zaynel pedig tegnap anyuéknál voltunk , és Zayn szülei is ott voltak , nagyon jól éreztük magunkat. Most pedig itt vagyok a Nando's-ba és várom , hogy Louis eljöjjön értem , azt mondta hogy mindjárt itt lesz csak van egy kis dolga. Hát nem tudom mi lehet az a kis dolog mivel már 10 perce telefonált , hogy mindjárt jön , erre még mindig itt vagyok.. Néhány perc után végre megláttam Louis kocsiját , majd beültem.
-Szia Amanda milyen volt a munka?-kérdezte Louis.
-Szia Loui. Hát a szokásos. De miért késtél ennyit?-kérdeztem.
-Csak a rajongók 'megtámadtak' és csak most tudtam elszabadulni.
-Ja értem.
-Indulhatunk?-kérdezte.
-Persze.
Miközben haza felé mentünk , Louis éppen kanyarodni készült , mikor hirtelen nagy csapódást éreztünk , és összeütköztünk egy kocsival..
Louis szemszöge.*
Csak arra emlékszem , hogy kanyarodni akartam a kocsival és hirtelen összeütköztünk egy kocsival. Lassan kinyitottam a szemeim. A fejem szörnyen fájt és azt hiszem eltört a csuklóm. Átnéztem Amandához és egyből kiszálltam a kocsiból , hogy a másik oldalra tudjak menni segíteni neki. Szörnyű volt így látni. A fejéből folyt a vér , és el volt ájulva. Gyorsan ahogy tudtam kivettem a kocsiból ahogy tudtam majd azonnal hívtam a mentőket. Néhány perc múlva meg is érkeztek , majd elvitték Amandát és engem is. Mindenképp vele akartam menni. Mikor megérkeztünk őt elvitték a sürgösségi osztályra nekem pedig megvizsgálták a csuklómat. Mikor kimentem a kórteremből azonnal felhívtam Eleanort.
Igen?-szólt bele Eleanor.
-Szia Eleanor! Figyelj ne ilyedj meg de nagyon nagy baj van.
-Mi történt?-kérdezte idegesen.
-Hoztam haza Amandát és mikor kanyarodtam a kocsival neki ütköztünk egy másik kocsinak. Velem nincs semmi csak a csuklómmal van baj de hamar rendbe jövök , de viszont Amandával nem tudom mi van most vitték be a sürgösségire!
-Úristen! Mindjárt szólok a fiúknak azonnal ott vagyunk!-mondta Eleanor majd egyből le is rakta a telefont.
Zayn szemszöge.*
A fiúkkal épp tv-t néztünk mikor hallottuk , hogy Eleanor fut le a lépcsőn és nagyon ideges.
-Srácok gyorsan keljetek fel!-utasított minket idegesen Eleanor.
-Mi a baj El?-kérdeztem.
-Louis és Amanda autóbalesetet szenvedett!
-MI? Most csak ugratsz minket ugye?-kérdeztem idegesen.
-Nem! Az előbb hívott Louis , hogy szóljak nektek! Louisnak csak a csuklója tőrt el , de Amandát a műtőbe vitték. Azonnal oda kell mennünk.-mondta Eleanor , majd Liam már ment is a kocsihoz. Néhány perc múlva meg is érkeztünk majd bementünk a kórházba.
-Jó napot Amanda Payne-t keressük!-mondta Liam a recepciós nőnek.
-Maguk a hozzátartozójuk?-kérdezte.
.Én a testvére vagyok , a többiek pedig a barátai.
-A 2. emeleten van.-mondta a nő mi pedig egyből felmentünk a második emeletre ahol megláttuk Louist éppen a padon ült , és az arca a kezébe volt temetve.
-Lousi jól vagy?-kérdezte Eleanor majd leült mellé.
-Nem nem vagyok jól! Most miattam van Amanda ilyen helyzetbe!!!-okolta magát könnyes szemmel.
-Ne mondj ilyent Llouis minden rendbe fog jönni reméljük!-mondta Elenor majd megölelték egymást. Hirtelen kinyitódott a kórterem ahol Amanda van , és kijött az orvos


Tudom nagyon rövid lett ez a rész de beleadtam mindet , úgyhogy remélem kapok néhány komit! A következő rész még nem tudom mikor jön de sietek!

2 megjegyzés:

  1. Ez oltári volt! a kezdetek óta olvasom a blogodat még az előzőt is és eddig ez volt az egyik legjobb rész!

    VálaszTörlés